تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش فیفا به پیروزی ایران مقابل قطر/با اختلاف در صدر،نزدیک به جام‌جهانی

واکنش سایت فیفا به پیروزی ایران مقابل قطر/با اختلاف در صدر،نزدیک به جام‌جهانی

ورزش > فوتبال ملی - ایران توانست با یک گل مقابل قطر به پیروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سایت فیفا در مطلبی به پیروزی ایران مقابل قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی واکنش نشان داد.در خبری که روی سایت فیفا منتشر شده آمده است:«در روزی که کره جنوبی برابر چین تن به شکست داد تیم ملی فوتبال ایران توانست با پیروزی که برابر قطر به دست آورد جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کند. تیم قطر با هدایت خورخه فوساتی بازی را هجومی تر آغاز کرد اما این شاگردان کارلوس  کی‌روش بودند که رفته رفته کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند. تیم ایران توانست تنها بعد از ۷ دقیقه از شروع نیمه دوم به گل برسد.»
در ادامه این گزارش آمده است:« ایران با این پیروزی که به دست آورد با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده در صدر جدول رده بندی باقی ماند تا شرایط این تیم برای کسب یکی از دو سهمیه جام جهانی بهتر از قبل شود.»

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش فیفا به پیروزی ایران مقابل قطر/با اختلاف در صدر،نزدیک به جام‌جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..