تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات علیه فساد دولتی در عراق/ تاکید مقتدا صدر بر مسالمت‌آمیز بودن اعتراضات

تظاهرات علیه فساد دولتی در عراق/ تاکید مقتدا صدر بر مسالمت‌آمیز بودن اعتراضاتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پی برگزاری تظاهرات در عراق، مقتدا صدر، رهبر جریان صدر، بر ادامه تظاهرات علیه فساد در این کشور تأکید و تصریح کرد تظاهرات باید تا پایان مسالمت آمیز باشد و به هیچ وجه نباید مسلحانه شود.

وی در جمع دهها هزار نفر از طرفدارانش در میدان التحریر و خیابان‌های اطراف در مرکز بغداد گفت: شما را به ادامه راه خستگی‌ناپذیر انقلاب اصلاح‌طلبانه توصیه می‌کنم و لو آنکه من ترور شوم. باید مسالمت‌آمیز بودن تظاهرات تا پایان حفظ شود. به هیچ وجه راضی نیستم که تظاهرات مسالمت آمیز به تظاهرات مسلحانه تبدیل شود. 

رهبر جریان صدر عراق در ادامه تاکید کرد: هیچ وطن‌پرستی نباید رأی ارزشمند خود را در انتخابات آینده به افراد فاسد بدهد. ادامه تظاهرات شما به معنای پایان کار افراد فاسد است. از ملت عراق دعوت می‌کنیم برای پایان دادن به رنج و سختی‌اش متحد باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات علیه فساد دولتی در عراق/ تاکید مقتدا صدر بر مسالمت‌آمیز بودن اعتراضات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..