تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت فاسیل: امسال بیش از ۳۰۰ ساعت هوشمند جدید را روانه بازار خواهیم کرد

شرکت فاسیل: امسال بیش از ۳۰۰ ساعت هوشمند جدید را روانه بازار خواهیم کرد

گروه شرکت‌های فاسیل (Fossil) که مجموعه ای متشکل از تولیدکنندگان برتر در زمینه ساعت های هوشمند و به طور کل، محصولات پوشیدنی جهان محسوب می شود، به تازگی از تصمیم خود برای عرضه بیش از ۳۰۰ ساعت هوشمند تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی خبر داد. با تک شات همراه باشید.

در این گروه، شرکت های متعددی با برندهای گوناگون حضور دارند که هر کدام با توجه به نوع فعالیت‌شان در یک دسته‌بندی جای گرفته اند. این دسته بندی شامل تولیدکنندگان ساعت هایی مجهز به صفحه نمایش کلاسیک لمسی، تولیدکنندگان ساعت های مجهز به سیستم عامل اندروید ور ۲.۰ و تولیدکنندگان ساعت های هیبریدی.

اسمارت واچ های مجهز به پلتفرم اندروید ور این گروه، که تحت پنج برند روانه بازار خواهند شد از قوی‌ترین پردازنده محصولات پوشیدنی شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۲۱۰۰ بهره می برند که البته در حال حاضر، در برخی ساعت های موجود در بازار همانند واچ استایل و واچ اسپورت شرکت ال جی موجود است.

همچنین، تمامی این ساعت ها به نمایشگر امولد (AMOLED) مجهز خواهند بود که می تواند برای خریداران اسمارت واچ ها، جالب توجه باشد. البته جدای از ساعت های تولید شده با برند میس فیت، تمامی مدل های ساخت گروه فاسیل بیشتر بر مبنای مد و فشن طراحی می شوند تا کاربرد. بنابراین، انتظار می رود که با توجه به تولید انبوه این ساعت ها در سال جاری میلادی، تفاوت را در ظاهر و شکل و شمایل این محصولات ببینیم.

به گفته فاسیل، پیشرفته‌ترین ساعت های هوشمند این گروه با برخی "میکرو اپ‌ها" همراه خواهند بود که می توانند قابلیت ها و کاربردهای کم نظیری را برای کاربران به دنبال داشته باشند. البته هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه منتشر نشده، اما این شرکت به مثالی در این رابطه اشاره و عنوان کرد که برای نمونه، میکرو اپی تحت عنوان My Social در این ساعت ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت که کاربر می تواند با کمک آن، یک تصویر از اینستاگرام را به عنوان بک‌گراند صفحه ساعت خود قرار دهد.

ساعت  
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت فاسیل: امسال بیش از ۳۰۰ ساعت هوشمند جدید را روانه بازار خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..