تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی کی روش از تماشاگران و تشکر تاج از ملی پوشان

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سازمان لیگ فوتبال، کی روش در پایان حدود 110 دقیقه بازی به سمت تماشاگران ایرانی رفت و ضمن تشکر از آنان همراه با ملی پوشان فوتبال ایران، پیروزی یک بر صفر ایران در برابر قطر را همراه با هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه جشن گرفتند.
‌فدراسیون فوتبال ایران 6 مشوق از باشگاه های مختلف را با هماهنگی روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ به دوحه اعزام کرده بود که این نفرات ضمن توزیع اقلام فرهنگی نظیر پرچم بین تماشاگران ایرانی حاضر در قطر در جریان بازی نیز نقش مهمی در تشویق هماهنگ و مداوم ملی پوشان از سوی تماشاگران داشتند.
براساس این گزارش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان نیز در پیامی پیروزی ارزشمند تیم ملی ایران مقابل قطر را در نخستین روزهای سال 96، به کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال تبریک گفت و از تلاش آنان قدردانی کرد .
وی در بخشی از این پیام اورده است: بی تردید در راه این موفقیت، نقش بی بدیل مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان، همکاری و همراهی تمامی باشگاه ها، حمایت مردمی و راهنمایی اهالی رسانه نقش اساسی ایفا کرد و مشخص است که تیم ملی برای تحقق آرزوی دومین صعود متوالی به جام جهانی نیازمند تداوم این حمایت ها است .
تیم ملی فوتبال ایران دیشب (سوم فروردین ماه) در مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی فوتبال 2018 روسیه ، تیم قطر را در ورزشگاه شهر دوحه با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت و یک گام به صعود به جام جهانی نزدیک شد.
ورزشی **1828* انتشار: زهره محتشمی پور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی کی روش از تماشاگران و تشکر تاج از ملی پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..