تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




500 و 1590 اعداد اعجاب انگیز شاگردان کی روش

500 و 1590 اعداد اعجاب انگیز شاگردان کی روشبه گزارش به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با قطر ⁣در آستانه ثبت رکورد 500 روز بدون گل‌خورده و 8 کلین شیت در بازی‌های رسمی متوالی قرار داشت که در نهایت این اتفاق افتاد. 
 
شاگردان کارلوس کی روش پس از برتری 3 بر یک مقابل ترکمنستان در روز 21 آبان 1394، در بازی های رسمی گل نخورده اند. تیم ملی فوتبال کشورمان به ترتیب مقابل تیم های هند، گوام، عمان، قطر، کره‌جنوبی، ازبکستان، چین و سوریه گلی دریافت نکرده و در نهمین دیدار هم مقابل قطر گل نخوردند.
 
تیم ملی ایران 497 روز است که در بازی‌های رسمی گلی دریافت نکرده و در چهار روز آینده تا دیدار با چین این رکورد را به بیش از 500 روز می رساند.
 
همچنین رکورد شکست ناپذیری یوزپلنگ های آسیا مقابل تیم های قاره کهن تا دیدار با چین، به 1590 روز رسید.
 
تیم ملی ایران موفق شد در پایان هفته ششم مقدماتی جام جهانی با 14 امتیاز بالاتر از تمام تیم‌های قاره کهن بایستد. در گروه دیگر عربستان با 13 امتیاز در صدر قرار دارد.
 
کارلوس کی‌روش در هشت دیداری که از ابتدای سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر تجربه کرده، هیچ گاه شکست نخورده است.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «500 و 1590 اعداد اعجاب انگیز شاگردان کی روش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..