تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازنویسی نهایی فیلم «ساعت 19»/ تلاش برای شروع فیلمبرداری در اوایل تابستان

بازنویسی نهایی فیلم «ساعت 19»/ تلاش برای شروع فیلمبرداری در اوایل تابستانامیر پورکیان تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت «ساعت 19» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به حساسیت موضوع و توافقاتی که باید در این زمینه با طرف خودمان در خارج از کشور انجام دهیم، بازنویسی نهایی فیلمنامه را انجام می‌دهیم تا همه کارها از ابتدا طبق برنامه و توافق طرفین پیش برود.
 
وی افزود: اگر همه کارها با این روند جلو برود، فکر می کنم فصل تیر پیش رو کلید کار زده شود.
 
این تهیه کننده درباره جدیدترین اکران خارجی «دریا و ماهی پرنده» تصریح کرد: قرارداد اکران کانادا این فیلم بسته شده است و به احتمال فراوان اکرانی در این کشور داشته باشیم.
 
گفتنی است؛ «ساعت 19» دومین تجربه کارگردانی امیر پورکیان پس از «ناکوک» است و همچنین پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های «گاهی»، «خنده‌های آتوسا»، «زار» و «دریا و ماهی پرنده» را در کارنامه خود دارد.
 
فیلم «ناکوک» که یک درام اجتماعی و نخستین اثر امیر پورکیان در مقام کارگردان است؛ با قصه‌ای متفاوت نوع خاصی از مشکلات خانوادگی را مدنظر قرار داده است.
 
در خلاصه داستان "ناکوک" آمده است:

همیشه وقتی فکر می کنی، همه چیز درست پیش می‌رود اما از همونجایی که مطمئن‌تری ضربه می‌خوری.
 
شقایق فراهانی، سعید شریف، سام حسامی و مهسا علافر از بازیگران "ناکوک"هستند.
 
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازنویسی نهایی فیلم «ساعت 19»/ تلاش برای شروع فیلمبرداری در اوایل تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..