تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابی درباره حجاب و سبک زندگی که رهبر انقلاب بر آن تقریظ نوشتند

کتابی در زمینه حجاب و سبک زندگی که رهبر انقلاب بر آن تقریظ نوشتند

گاه این کار به شما زاویه دیدی متفاوت نسبت به یک موضوع می‌دهد. یکی از کتاب هایی که توسط انتشارات سروش منتشر شد، کتاب دختران آفتاب است.

این کتاب جزو کتاب‌های پرفروش انتشارات سروش در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال 95 بود. کتاب «دختران آفتاب» را امیرحسین بانکی پور فرد و محمدرضا رضایتمند نوشته‌اند.


دختران آفتاب اگرچه داستان است، در واقع تحقيقی روان شناختی و جامعه شناختی و فرهنگی و دينی درباره زنان  محسوب می شود. این کتاب خواسته است زن و منزلت و شخصيت و هويت او را بشناساند؛ خودش، به مَردَش، به جامعه اش، و به تاريخ گذشته و سرنوشت آينده اش؛ همان گونه که هست و همان گونه که بايد باشد، زن را نشان دهد.


همين گونه است که کتاب «دختران آفتاب» زن را از طفيلی مرد بودن می‌رهاند و نشان می‌دهد که در عين زن بودن هيچ از مراتب و کمالات انسانی کم ندارد. همسفران دختران آفتاب به سرمنزل تفکری می رسند که انسان را می بيند و اعتبار می بخشد؛ خواه زن باشد خواه مرد. سرمنزل مقصود دختران آفتاب دامان پرمهر و محبت مادری است که سرچشمه همه نيکی‌هاست. مادری که فاطمه خوبی‌هاست و زهره روشنايی‌ها. اين کتاب از معدود داستان‌هايی است که بيش از يک نويسنده دارد و سبب آن هم چند جنبه ای بودن محتوای آن است.


«دختران آفتاب» اگرچه روالی داستانی دارد، اما تحقیقی روان شناختی، جامعه شناختی، فرهنگی و دینی درباره زنان است. این کتاب تنها کتابی است که در زمینه حجاب و سبک زندگی نظر رهبر انقلاب را به خود جلب کرده است و برای آن تقریظ نوشته اند.


دختران آفتاب با سبک رمان گونه خود مناسب اقشار رمان خوان جامعه است.  

انتهای پیام/


 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابی درباره حجاب و سبک زندگی که رهبر انقلاب بر آن تقریظ نوشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..