تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 کشته در تصادف اتوبان قزوین - کرج

محمدحسن رجبی امشب در آبیک اظهار داشت: ساعت حدود 18 امروز بر اثر تصادف زنجیره‌ای در لاین جنوبی اتوبان قزوین-کرج مقابل پادگان جوادنیا شهرستان آبیک، سه خودرو با هم برخورد کردند.

به گزارش بولتن نیوز، محمدحسن رجبی امشب در آبیک اظهار داشت: ساعت حدود 18 امروز بر اثر تصادف زنجیره‌ای در لاین جنوبی اتوبان قزوین-کرج مقابل پادگان جوادنیا شهرستان آبیک، سه خودرو با هم برخورد کردند.

وی افزود: بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی سواری شامل خودروهای پیکان، پژو 405 و یک خودروی شاسی بلند سه نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر هم مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک ادامه داد: دو نفر از مصدومان تصادف زنجیره‌ای مذکور توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک و سه نفر از مصدومان از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

رجبی اضافه کرد: ترومای پنج مصدوم حادثه تصادف زنجیره‌ای خطرناک بود و مصدومان به شدت از ناحیه گردن و سینه دچار مصدومیت شده بودند که مقرر شده بود برای انتقال آنان با بالگرد جمعیت هلال احمر به قزوین اقدام شود که با تلاش و مساعدت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل اورژانس، مصدومان به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران آتش‌نشانی شهر آبیک به همراه عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک نسبت به رهاسازی مصدومان و فوت‌شدگان تصادف زنجیره‌ای اقدامات لازم را انجام دادند.

این مسؤول تصریح کرد: در این حادثه علاوه بر عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل اورژانس و آتش‌نشانی شهرستان آبیک، از عوامل امدادی جمعیت هلال احمر شهر محمدیه شهرستان البرز هم کمک گرفته شده بود که در صحنه تصادف حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک افزود: سه نفری که جان خود را در تصادف زنجیره‌ای عصر امروز از دست داده بودند شامل مردی 52 ساله، خانمی 48 ساله و کودکی 1.5 ساله بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 کشته در تصادف اتوبان قزوین - کرج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..