تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی به وزارت کشور

به گزارش مشرق، ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی با صدور نامه ای خطاب به ستاد انتخابات وزارت کشور از عدم پذیرش  مصدق و یا تائیدیه های تحصیلی معتبر مدارک تحصیلات دانشگاهی انتقاد کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

ریاست محترم ستاد انتخابات وزارت کشور
ریاست محترم هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات

با سلام؛
مستحضر هستید برخی از مراکز آموزش عالی به دلایلی از جمله بدهکاری فارغ التحصیلان و عدم اتمام دوران طرح و غیره، اصل مدرک تحصیلی به فارغ التحصیلان را تحویل نداده و به جای آن گواهی تحصیلی یا مصدق مدرک ارایه می دهند.

اخبار واصله حاکی است که برخی مراکز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات، از پذیرش گواهی یا مصدق معتبر مدارک تحصیلی امتناع و ثبت نام را منوط به ارائه اصل مدرک تحصیلی دانسته و اعتباری برای مصدق قانونی مدارک و تائیدیه های تحصیلی صادره از دانشگاه ها قائل نیستند.

همانگونه که در مورد گواهی سوءپیشینه جهت تسهیل در امور ثبت نام داوطلبان تدبیر مناسبی اندیشیده شد، خواهشمند در خصوص پذیرش مصدق و یا تائیدیه های تحصیلی معتبر متقاضیان ثبت نام با توجه به ایام تعطیلی مراکز آموزش عالی رهنمود لازم به دوایر ثبت نام ابلاغ گردد تا حقی از دواطلبانی که مدارک تحصیلی شان صادر اما در دسترس نداشته و یا در شرف صدور است، ضایع نگردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی به وزارت کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..