تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات و فخری که به دنیا می فروشیم

جمله تاریخی و حکیمانه ی " ما به برکت انتخابات به دنیا فخر می فروشیم" را می توان بازتاب دهنده ی پیامدهای مهم و اثرگذار انتخابات در افزایش اقتدار و عزت ملی و تامین منافع و امنیت ملی عنوان نمود.

فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال نو در حرم رضوی درباره اهمیت انتخابات و خط مشی ترسیمی در زمینه مسایل اقتصادی نویدبخش سالی پرامید و بانشاط برای ایران اسلامی است.

در طول کمتر از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی تقریبا به تعداد سال هایی که از عمر انقلاب می گذرد انتخابات برگزار شده و مردم سالاری دینی به بهترین شکل نمود یافته است. می توان یکی از تفاوت های مهم و اصلی ایران با دیگر کشورهای منطقه که دچار تنش و جنگ داخلی و دست درازی کشورهای دیگر هستند همین برگزاری انتخابات دانست. در واقع انتخابات هم نماد اقتدار ملی و هم نماد وحدت و یکپارچگی ملت و تعیین مسیر اداره کشور بر اساس رای مردم بعنوان ولی نعمتان انقلاب است. از این روست که ما با انتخابات قدرت و عزت خود را به دنیا نشان می دهیم و فضاسازی های کاذب دشمنان را خنثی نموده و بفرموده رهبری انقلاب به برکت آن، به دنیا فخر می فروشیم.

فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در طول سالیان متمادی درباره انتخابات، بیانگر این مهم است که همه دلسوزان و دلبستگان به نظام و انقلاب و میهن می بایست تلاش کنند انتخابات در همین مرتبه و جایگاه در نظام اسلامی حفظ شود و از هر گونه اقدامی که به این جایگاه خدشه وارد کند پرهیز کنند. فضای رقابت های انتخاباتی می بایست فضایی آکنده از تاکید بر حفظ ارزشهای انقلابی و دینی و در عین حال رقابت آزادانه و سالم و اخلاق مدار باشد. نباید افراد به واسطه حضور پرشور و تلاش برای بانشاط تر و رقابتی شدن انتخابات متحمل هزینه های سیاسی و اجتماعی بشوند و فضا را برای فعالیت تنگ ببینند.

در عین حال همه باید به لوازم انتخابات و رقابت سالم پایبند باشند و فراموش نکنند که انتخابات عرصه ای برای تعیین مسیر و مشی اداره کشور در چارچوب نظام اسلامی است و ابتدا و انتهایش باید بعنوان گام بلندی برای تقویت نظام و تحقق مطالبات مردم تلقی گردد.

خلاصه کلام آنکه همه باید تلاش کنند این امر مهمی که ما به برکت آن به دنیا فخر می فروشیم و بفرموده رهبری معظم انقلاب، نماد بارز تحقق خواست مردم است پاسداری و صیانت شود. همه باید این فرمایشات را سرلوحه فعالیت های سیاسی و اجتماعی خود قرار بدهند.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/387952

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات و فخری که به دنیا می فروشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..