تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات کارشناس داوری درباره بازی ایران و قطر

شاهد قضاوت عادلانه‌ای بودیم؛

اظهارات کارشناس داوری درباره بازی ایران و قطر

کارشناس داوری فوتبال ایران می‌گوید داور دیدار ایران و قطر قضاوت عادلانه‌ای داشت.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، غلامرضا سلیمانی درباره قضاوت داور هنگ‌کنگی دیدار ایران و قطر اظهار داشت: «تیم داوری عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی را کاملا عادلانه قضاوت کرد.»

 

وی افزود: «در نیمه اول بازی داور ۱۶ بار خطا اعلام کرد که در اکثر آن‌ها تصمیمش درست بود اما من فکر می‌کنم اخطاری که به میلاد محمدی داد درست نبود زیرا در آن صحنه موقعیت گل چندانی رخ نداده بود.»

 

سلیمانی درباره صحنه‌ای که قطری‌ها اعتقاد داشتند داور باید برایشان پنالتی بگیرد نیز گفت: «در آن صحنه هم هیچ خطای پنالتی رخ نداد.»

 

وی در ادامه افزود: «در نیمه دوم بازی هم داور عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم روی صحنه‌ای که مهدی طارمی با بازیکن حریف درگیر شد اخطارش درست بود. به هر حال نباید درون زمین با بازیکنان درگیر شوند. البته بیرانوند هم در این دیدار اخطار گرفت که اخطار این بازیکن به دلیل وقت تلف کردن بود که درست بود. دروازه‌بان‌ها باید بدانند همان‌گونه که خودشان حرفه‌ای‌گری می‌کنند و می‌خواهند وقت را تلف کنند داوران هم حرفه‌ای هستند و این گونه مسائل را متوجه می‌شوند.»

ایسنا

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات کارشناس داوری درباره بازی ایران و قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..