تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت افشین پیروانی وعده بود / کی روش پای حرفش ماند!

فقط مترجم تیم ملی برگشته؛

بازگشت افشین پیروانی وعده بود / کی روش پای حرفش ماند!

مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال که حتی به دیدار سرمربی پرتغالی رفت، نتوانست بازگشت پیش از موعد به نیمکت داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، افشین پیروانی هفته قبل به کارلوس کی روش زنگ زد و به دیدنش رفت تا در خصوص بازگشت مربیان ایرانی تیم ملی با وی رایزنی کند.

 

بعد از این جلسه نزدیکان پیروانی اعلام کردند که وی صبح پنجشنبه (دیروز) به دوحه می رود و در بازی تیم ملی با قطر، به عنوان مدیر تیم روی نیمکت خواهد نشست.

 

اما شب گذشته سوت آغاز بازی هم زده شد، اما خبری از افشین خان نبود. پیروانی به این بازی نرسید و کارلوس پای حرفش ماند تا از دستیاران ایرانی اش استفاده نکند.

 

همچنان تنها بازگشته از بین مغضوبین به تیم ملی، آرین قاسمی است که بعد از دو روز و استفاده کی روش از یک مترجم دیگر، خیلی زود به کادر برگشته است.

خبرآنلاین

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت افشین پیروانی وعده بود / کی روش پای حرفش ماند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..