تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوساتی: اتهاماتی که کی‌روش متوجه من کرد صحیح نیستند/ از او خوشم نمی‌آید!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خورخه فوساتی، سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) برابر ایران در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: تیم تحت هدایت من بسیار خوب و همسطح با ایران بازی کرد تا به پیروزی برسد، اما فکر می‌کنم پس از دریافت گل تغییر نتیجه در پرتو قدرت تیمی همچون ایران کار بسیار سختی بود.

فوساتی ادامه داد: ما شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و ایران فرصت‌های بیشتری از قطر خلق کرد. بازیکنان قطر با قلب خود بازی کردند و نمایش هجومی ارائه دادند. متأسفانه نتوانستیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم و مسئولیت آن را می‌پذیرم. از هواداران هم بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم ملی قطر درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش پس از بازی گفت: اتهاماتی که کی‌روش متوجه من کرد صحیح نیستند. نمی‌توانیم به حرف‌های کی‌روش اعتماد کنیم. او در نیمه اول یک یا دو بار از من خواست که با داوران حرفی نزنم و من هم گفتم که صحبتی نمی‌کنم. سپس او سعی کرد تا تمرکز مرا در این بازی بر هم بزند. کی‌روش با زبانی صحبت می‌‌کند که من حرف می‌زنم. او چندین بار با پدرو، بازیکن تیم ملی قطر صحبت کرد و با فشار خود قصد داشت تا او را از روند بازی خارج کند. این مسائل را نباید بگویم اما به داور گفتم که کی‌روش می‌خواهد تمرکز بازیکنان من را بر هم بزند. درباره بقیه مواردی که مطرح شد هیچ چیزی نمی‌دانم.

فوساتی افزود: از کی‌روش خوشم نمی‌آید. پس از بازی یکدیگر را ملاقات کردیم، اما کی‌روش حرفی با من نزد و هیچ اشاره‌ای به اتفاقات بازی نکرد. به نظرم او الگوی خوبی نیست.

سرمربی تیم ملی قطر درباره  این که کی‌روش گفته است او و دستیارانش شایسته هدایت این تیم نیستند، گفت: البته نمی‌خواهم واکنشی به این حرف‌ها نشان دهم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوساتی: اتهاماتی که کی‌روش متوجه من کرد صحیح نیستند/ از او خوشم نمی‌آید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..