تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




100 کیلوگرم حشیش در رودبارجنوب کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، پلیس رودبارجنوب از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور را داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری دیگر واحدهای انتظامی شهرستان با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان در نهایت به یکدستگاه خودرو پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور 100 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و دو نفر قاچاقچی دستگیر شد که بعد از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انهدام باند قاچاق موادمخدر و کشف 65 کیلوگرم هروئین در کرمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف 65 کیلوگرم هروئین و دستگیری سرباند و 6 نفر از اعضا و رابطان باند خبر داد.

کامبیز اسماعیلی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از 6 ماه کار اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در سطح شهرستان کرمان شدند که روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه توانستند سر باند و 6 نفر از اعضا و رابطان باند مذکور را در منزل خود در روستاهای اطراف کرمان دستگیر کنند.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی تخصصی از منزل سرباند 65 کیلو‌گرم هروئین که به صورت بسیار ماهرانه در زیرزمین مخفی شده بود کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در این عملیات موفقیت آمیز تعداد 7 نفر متهم دستگیر و تعداد 4 دستگاه خودرو توقیف که به همراه مواد کشف شده تحویل مقامات قضائی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور ایجاد احساس امنیت برای شهروندان و برخورد قاطع با عناصر تهیه و توزیع و حمل مواد مخدر  با شماره تلفن‌های 128 ،32230827 و 2184927 آماده دریافت هرگونه گزارش از شهروندان در این زمینه است.

41 هزار نخ سیگار قاچاق در راور کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: در طرح نوروزی مبارزه با کالای قاچاق و ارتقای امنیت اجتماعی پلیس 41 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.

سرگرد جواد خواجه‌پور افزود: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پلیس آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی از سطح حوزه استحفاظی یک باب مغازه دارای سیگار قاچاق شناسایی شد. 

وی با اشاره به اینکه ماموران این پلیس با هماهنگی مقام قضایی پس از بازرسی از مغازه، 41 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کردند گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به همراه کالای قاچاق کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «100 کیلوگرم حشیش در رودبارجنوب کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..