تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت در جاده ساحلی دلوار بر اثر تصادف جان باختند

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه  حجم‌ تردد خودروها در استان بوشهر افزایش یافت اظهار داشت: تا شامگاه سوم فروردین حجم تردد خودروها از 54 محور استان بوشهر 12 درصد در 8 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 2 محور خوزستان به دیلم و فیروزآباد به جم از پر ترافیک‌ترین محورهای استان بوشهر است تصریح کرد: ورودی خودروها از محور خوزستان به دیلم در 8 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از افزایش ورودی خودرو از محور فیروزآباد به جم خبرداد و خاطر نشان کرد: ورودی خودرو در محور فیروزآباد استان فارس به جم  استان بوشهر در 8 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد افزایش یافته است.

پاپری با بیان اینکه تصادفات در جاده‌های استان بوشهر بشدت کاهش یافته است افزود: با وجود توصیه‌های ایمنی  در رانندگی و ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای مواصلاتی استان بوشهر متاسفانه شامگاه پنج‌شنبه سوم فروردین شاهد تصادف مرگبار موتور سیکلت در  استان بوشهر بودیم.

وی با بیان اینکه در محور ساحلی دلوار به دیر در برخورد موتورسیکلت با پیکان‌بار 2 نفر جان باختند خاطر نشان کرد: ساعت 23 شب سوم فرودین بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با وانت پیکان در  محور ساحلی دلوار به دیر در روستای" عامری" متاسفانه راکب و ترک‌نشین موتوسیکلت بعلت عدم استفاده از کلاه ایمنی و شدت ضربه وارده به سر ، فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه علت تصادف در دست بررسی است تاکید کرد: اگر این 2 نفر از کلاه ایمنی استفاده می‌‌کردند به شدت آسیب‌‌های وارده به سر آنان کاهش پیدا می‌کرد و این حادثه تلخ اتفاق نمی‌افتاد.

پاپری با بیان اینکه تردد موتورسیکلت در جاده‌های استان بوشهر ممنوع است افزود:  بیش از 70درصد تصادفات منجر به فوت موتورسواران به سبب عدم استفاده از کلاه ایمنی است چراکه استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی، ضامن سلامتی آنها در تصادفات  است.

وی با بیان اینکه بارش باران جاده‌های استان بوشهر را لغزنده کرده است تاکید کرد: با توجه به بارش باران در استان بوشهر لغزندگی محورها متصور می‌شود که لازم است رانندگان ایمنی‌های لازم در هنگام رانندگی رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر توجه نکردن رانندگان خودروها به جلو را بیشترین عامل تصادفات جاده‌ای دانست و تصریح کرد: رعایت فاصله طولی، توجه به جلو و داشتن استراحت کافی از تاکیدات در هنگام رانندگی است.

پاپری افزود: در این راستا رانندگان نسبت به رعایت سرعت، خودداری از تخلف‌های حادثه‌ساز شامل سبقت و سرعت غیرمجاز، تجاوز به چپ و خودداری از صحبت با تلفن همراه در زمان رانندگی توجه لازم  داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت در جاده ساحلی دلوار بر اثر تصادف جان باختند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..