تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵۳ نفر در اسداباد برای انتخابات شوراهای شهروروستا ثبت نام کردند

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر از ثبت‌نام ۱۶۵ داوطلب برای رقابت در شورای اسلامی شهرها و روستاها در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۴۵ نفر در روز اول و ۲۵ نفر در روز دوم، ۴۲ نفر در روز سوم و ۵۳ نفر در روز چهارم ثبت نام برای نام‌نویسی به فرمانداری و بخشداری‌ها مراجعه کرده اند.

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان شوراها، اطلاعات ۵۳ نفر در سامانه ثبت شدند که از این تعداد، ۷ نفر برای شورای شهر اسدآباد و آجین، ۳۰ نفر برای شورای روستاهای بخش مرکزی و ۱۶ نفر برای شورای روستاهای بخش پیرسلمان داوطلب ثبت نام شدند.

افشاری با بیان اینکه داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسدآباد باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشند، افزود: برای داوطلبان شورای آجین فوق‌دیپلم کفایت می‌کند و برای شورای روستایی نیز مدارک متناسب با جمعیت روستایی است.

وی افزود: در مجموع در  ۴ روز گذشته  ۳۰ نفر داوطلب شورای اسلامی شهرهای آجین و اسدآباد، ۸۹ نفر داوطلب شورای روستاهای بخش مرکزی و  ۴۶  نفر نیز در بخش پیرسلمان داوطلب شورا شدند.

حسین افشاری یادآور شد: در  مجموع  ۱۶۵ نفر برای شورای اسلامی شهر و روستاهای دوبخش مرکزی و پیرسلمان در طی چهار روز نام  نویسی کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵۳ نفر در اسداباد برای انتخابات شوراهای شهروروستا ثبت نام کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..