تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 پلمب واحد صنفی متخلف در سبزوار

فخرالدین فتاحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای صنفی متخلف از سوی دادگاه در مجموع به پرداخت 156 میلیون و 116 هزار ریال جریمه محکوم شدند.
وی ادامه داد: در ایام نوروز امسال و حضور گردشگران و زائران 20 گروه بازرسی در سبزوار فعال شد که متشکل از 44 بازرس اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت هستند.
وی به اجرای طرح کشیک نوروزی اصناف نیز اشاره و بیان کرد: در این طرح واحدهای صنفی در بخشهای خدماتی و توزیعی مختلف به ارائه خدمات به زائران و مسافران می پردازند.
13 هزار واحد زیر نظر 42 واحد صنفی در شهرستان سبزوار فعال هستند. مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7499/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 پلمب واحد صنفی متخلف در سبزوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..