تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدارهواشناسی نسبت به جاری شدن سیل در بعضی از شهرها

 هواشناسی چهارمحال و بختیاری نسبت به جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها این استان طی امروز و فردا ( 3 و 4 فروردین) هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های پیش یابی بیانگر عبور سامانه ای ناپایدار از فراز منطقه از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده است که در این مدت آسمان استان به تناوب نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد است.
شارخ پارسا ادامه داد: با توجه به بارشی بودن سامانه ، برف و کاهش دید در گردنه ها و ارتفاعات استان پیش بینی می شود که ضروری است نسبت به تردد در این مسیرها به رعایت نکات ایمنی توجه ویژه ای داشت.
وی با اشاره به توصیه های هواشناسی به مسافران نوروزی تصریح کرد: با توجه به شدت بارش درساعات پایانی امروز (پنجشنبه) اقامت در کنار رودخانه ها و و دره ها را خطر آفرین اعلام کرد.
به گفته وی، بارش‌های موثر سال زراعی 95-96 با حدود 40 روز تاخیر آغاز شد و این بارش ها نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 10 درصد افزایش را نشان می دهد.
چهارمحال و بختیاری با یک درصد از وسعت کشور، حدود 10 درصد از آب استانهای همجواردر این خطه تولید می شود.

منبع: ایرنا

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدارهواشناسی نسبت به جاری شدن سیل در بعضی از شهرها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..