تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد عسگری از گزارشگر سیما: واقعیت را بگو و علیه داور جوسازی نکن!

کارشناس داوری فوتبال نسبت به عملکرد گزارشگر دیدار ایران و قطر انتقاد کرد.

وی افزود: روی صحنه‌ای هم که مهاجم قطر درون محوطه ایران به زمین خورد شاید بعضی از داوران به اشتباه این صحنه را پنالتی اعلام می‌کردند اما داور این بازی به درستی آن صحنه را دید و پنالتی اعلام نکرد.

وی با انتقاد از گزارشگر بازی هم گفت: آقای میرزایی در گزارش خودشان بارها و بارها گفتند که داور صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود قطر سوت می‌زند، اصلا مگر صحنه ۵۰-۵۰ داریم؟ یک صحنه یا خطاست یا خطا نیست. من نمی‌دانم چرا گزارشگر بازی علیه داور جوسازی می‌کرد. آقای میرزایی شما وظیفه‌تان گزارش بازی است نه اینکه بدون هیچ تخصصی در کار داوران دخالت کنید. بهتر است واقعیت رابگویید و علیه داور جوسازی نکنید.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد عسگری از گزارشگر سیما: واقعیت را بگو و علیه داور جوسازی نکن!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..