تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




105 هزار مسافر نوروزی در استان سمنان اقامت کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، مریم سلمانیان با بیان اینکه 105 هزار و 358 نفر از بیست و ششم اسفند ماه 955 تاکنون در نقاط مختلف استان اقامت کردند اظهار داشت: بر این اساس، یک هزار و 501 نفر در هتل‌ها، 303 نفر در هتل آپارتمان‌ها، 565 نفر در مهمان‌پذیرها و یک هزار و 259 نفر در کمپ‌های موقت استان سمنان اقامت کردند.

وی افزود: بر اساس آمار جمع آوری شده 29 هزار و 607 نفر در مدارس، 21 هزار و 614 نفر در چادرهای مسافرتی و 50 هزار و 509 نفر در سایر مراکز اقامتی استان سمنان اقامت کردند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با بیان اینکه در این مدت 81 هزار و 723 نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری استان سمنان بازدید کردند تصریح کرد: در این مدت تا کنون یک هزار و 846 نفر گردشگر و مسافر داخلی و 87 گردشگر خارجی از موزه های استان بازدید کرده اند.

سلمانیان یادآور شد: استان سمنان دارای بیش از یک هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که 718 اثر از این تعداد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کاروانسرای لاسجرد، آرامگاه شیخ علاء الدوله، روستای گردشگری پاده، کاروانسرای دهنمک، میدان ارگ، خانه تدین، منطقه بنه کوه، موزه گرمسار، مجموعه تاریخی بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، کاروانسرای میاندشت، کاروانسرای میامی، چشمه علی، مسجد تاریخانه، غار دربند و شیرقلعه از جمله نقاط پربازدید استان سمنان‌ است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «105 هزار مسافر نوروزی در استان سمنان اقامت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..