تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه "قائم مقام فراهانی" در 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود زمانی‌قمی شامگاه پنجشنبه در بازدید از منطقه مهرآباد اراک با اشاره به طرح موضوعات و درخواست‌های مردمی اظهار داشت: موضوعاتی نظیر جاده از قبل طرح شده بود اما اوضاع کشور به گونه‌ای نیست که درباره پروژه عمرانی جاده و اینها وعده قطعی بدهم، دلیل آن هم روشن است زیرا کشور مانند یک خانواده در مقیاس بزرگ بوده که دارای درآمدی محدود است.

وی افزود: با اتفاقاتی که در سال‌های گذشته در کشور افتاد در دوران پُرپولی این مسائل فراموش شده و به آنها توجهی نشده و امروز که با مشکلاتی مانند فروش صادرات و قیمت کم نفت روبه‌رو شده‌ایم همه این موارد سرباز زده است.

زمانی‌قمی تصریح کرد: چاره‌ای نیست و باید فکری برای مسائل کنیم و دستور می‌دهم بخشی از تعریض جاده را انجام دهند و در اعتبارات می‌گذارم.

وی خاطرنشان کرد: درباره حفر چاه هم دستور دادم فرماندار و مدیرکل آب حضور یابند و بررسی کنند و اگر به قنات صدمه وارد می‌شود حتما دستور دادم لغو شده و جلوی کار گرفته شود.

استاندار مرکزی در پاسخ به انتقاد یکی از اهالی مهرآباد گفت: من استاندار همه مردم استان هستم، به هزاوه علاقه دارم به مردم مهرآباد علاقه دارم و احترام می‌گذارم و اگر به روستایی در ساوه هم بروم به مردم انجا احترام خواهم گذاشت زیرا من استاندار همه جای استان هستم و باید رفتارم رفتاری پدرانه باشد.

 زمانی‌قمی افزود: ولی به هر حال دستور دادم موضوع حفر چاه بررسی شود من علایقی به اینجاها دارم و به نوعی با شماها قوم و خویش هستیم و موضوع راه، کانال کشاورزی و حفر چاه را بررسی می‌کنم و قطعا اگر آسیبی به قنات بزند حتی اگر برادرم هم باشد دستور می‌دهم جلوی آن را بگیرند زیرا من هیچ منفعتی اینجا ندارم.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مهرآباد زادگاه قائم مقام فراهانی است گفت: اینجا زادگاه قائم مقام است که یک شخصیت بزرگ ملی بوده و افتخار ایران و شما است و برای تندیس آن دستور دادیم که مسائل مربوطه پیگیری شود.

وی بیان کرد: امیرکبیر و قائم مقام افتخار همه ایران است و تنها متعلق به این مناطق نیست و باید برای معرفی آنها تلاش کرد و دستور بررسی موضوعات درباره زادگاه قائم مقام را می‌دهم تا در صورت نیاز مانند خانه امیرکبیر نسبت به بهسازی و تعمیر خانه قائم مقام هم اقدام شود.

زمانی‌قمی  اضافه کرد: برای بازدید از یک خانواده شهید و دیدن منزل قائم مقام یک بار دیگر به مهرآباد سفر خواهم کرد و در جمع شما حضور خواهم یافت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه "قائم مقام فراهانی" در »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..