تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران بهاری نفس خوزستان را تازه‌تر کرد/لذت میهمانان نوروزی از بهار مطبوع خوزستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی استان خوزستان مبنی بر وزش بادهای قابل ملاحظه از اوایل صبح پنجشنبه آسمان خوزستان با هاله‌ای نیمه سنگین از خاک پوشیده شد که این مسئله سبب ایجاد موجی از نگرانی برای شهروندان خوزستانی و میهمانان نوروزی که استان‌های خود را به قصد استفاده از یک تعطیلات سالم در یک استان بهاری  ترک کرده بودند شد.

بارش رحمت در ساعات آخر  روز پنجشنبه در کنار شستن آسمان غبارآلود خوزستان سبب شد که خوزستان در روزهای نخست سال جدید یک نفس تازه و سرشار از هوایی بهاری استشمام کند.

بارش باران در کنار ایجاد موجی از خوشحالی برای شهروندان خوزستانی سبب نشاندن لبخند شادی و سرور بر لبان مهمانان و گردشگران نوروزی شد. زیرا تمام گردشگرانی که اولین نقطه سفر خود را خوزستان انتخاب کرده بودند می‌دانند که خوزستان همیشه در روزهای ابتدایی سال جدید یکی از بهترین استان‌های بهاری با آب و‌ هوای معتدل است.

شدت رحمت الهی  در کنار جان بخشیدن به خوزستان و نهادن لبخند مسرت بخش بر لبان میهمانان و شهروندان سبب شستن خیابان‌ها و درختان شد و گویی خداوند با بارش  رحمت الهی خود خیابان‌ها و کوچه‌های خوزستان را برای استقبال از مهمانان  دور دوم سفرهای نوروزی آذین‌بندی کرد.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران بهاری نفس خوزستان را تازه‌تر کرد/لذت میهمانان نوروزی از بهار مطبوع خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..