تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام ۲۰۵ داوطلب برای شوراهای اسلامی شهرستان ورامین

محمد رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ورامین در چهارمین روز ادامه یافت و در مجموع ۲۰۵ داوطلب در محل فرمانداری شهرستان و بخشداری‌های مرکزی و جواد آباد ثبت‌نام شدند.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۱۸۶ مرد و ۱۹ زن ثبت‌نام کردند، افزود: تعداد ۶۶ داوطلب با حضور در فرمانداری شهرستان ورامین برای عضویت در شورای اسلامی شهر ورامین ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵۷ نفر مرد و ۹ نفر زن بوده اند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ورامین ادامه داد: همچنین تعداد ۵۶ داوطلب که ۵۱ نفر مرد و ۵ نفر زن بوده اند در بخشداری مرکزی ورامین و تعداد ۷۷ داوطلب که ۷۴ نفر مرد و ۳ نفر زن بوده اند در بخشداری جواد آباد برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای بخش‌ جواد آباد تا پایان روز چهارم ثبت‌نام اعلام کاندیداتوری کردند.

یوسفی اضافه کرد: با پایان چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها، تعداد کل داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شورای شهر جواد آباد به ۶ نفر رسید که ۲ نفر خانم و ۴ نفر آقا هستند.

وی بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی شلوغی ثبت‌نام‌ها در روزهای آخر، داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید هرچه زودتر با مراجعه به محل ثبت‌نام در فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی و جواد آباد اقدام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام ۲۰۵ داوطلب برای شوراهای اسلامی شهرستان ورامین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..