تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تقویم دیواری و رومیزی هوشمند Magic Calendar آشنا شوید [تماشا کنید]

جمعه، 4 فروردین 1396 ساعت 08:322017-03-24فناوري

یک طراح خوش ذوق ژاپنی موفق شده با استفاده از تکنولوژی کاغذ الکترونیک تقویم های دیواری و رومیزی قدیمی را به شکل خلاقانه ای احیا کند.

این تقویم هوشمند «Magic Calendar» نام دارد و علاوه بر نمایش تاریخ و روزهای .

- یک طراح خوش ذوق ژاپنی موفق شده با استفاده از تکنولوژی کاغذ الکترونیک تقویم های دیواری و رومیزی قدیمی را به شکل خلاقانه ای احیا کند.

این تقویم هوشمند Magic Calendar نام دارد و علاوه بر نمایش تاریخ و روزهای ماه، با اتصال به تلفن هوشمند شما می تواند تمام قرارهای کاری و یادآورهای دلخواهتان را به نمایش بگذارد.

آقای کوشو سابوی (Kosho Tsuboi) طرح خود را با کمک برنامه Android Experiments توسعه داده است.

این برنامه در کشور ژاپن به اجرا گذاشته شده و طی آن شرکت گوگل از طرح های مخترعینی که به دنبال توسعه گجت های نوین اندرویدی باشند حمایت مالی و فنی می کند.

" تقویم Magic Calendar به کمک یک اپلیکیشن اختصاصی به موبایل شما متصل شده و می تواند تمام رویدادهای ثبت شده در اپلیکیشن رسمی Google Calendar را روی دیوار یا میز کار شما به نمایش بگذارد.

هنوز اطلاعات فنی خاصی در خصوص نحوه عملکرد و سخت افزار به کار رفته در تقویم هوشمند آقای سابوی در دسترس نیست.

ضمن این که فعلاً تولید انبوه این محصول قطعی نشده، بنابراین به طبع آن خبری از تاریخ عرضه و قیمت احتمالی این گجت نیز در دسترس نیست، اما ایده مطرح شده آنقدر جذاب هست که امیدواری زیادی برای عرضه عمومی Magic Calendar وجود داشته باشد.


کلید واژه ها: تقویم - هوشمند - کاغذ الکترونیک - دیوار - نمایش - الکترونیک - دیواری - اپلیکیشن - تکنولوژی - تاریخ - خلاقانه - برنامه - ژاپن - تلفن هوشمند - توسعه - ژاپنی - قدیمی - کاغذ - موفق - مالی - اطلاعات - موبایل - حمایت - نوین - گوگل - کشور - آشنا - قیمت - تلفن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تقویم دیواری و رومیزی هوشمند Magic Calendar آشنا شوید [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..