تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوغان: ترکیه روابط سیاسی خود را با اروپا بازنگری می‌کند

اردوغان: ترکیه روابط سیاسی خود را با اروپا بازنگری می‌کند

به گزارش خبرگزاری رویترز از استانبول؛ اردوغان در گفتگو با شبکه سی ان ان ترکیه، تاکید کرد ترکیه بعد از همه پرسی اصلاح قانون اساسی که با هدف تقویت اختیارات رییس جمهور برگزار می شود، در کل روابط سیاسی و اداری خود با اتحادیه اروپا تجدید نظر می کند.

وی در گفتگوی خود با شبکه سی ان ان ترک گفت "شما از اینکه ما می گوییم این کارها فاشیسم و نازیسم است ناراحت می شوید ولی بدانید کارهایی که انجام می دهید جز اینها، معنی دیگری ندارند."

اردوغان همچنین برخی خبرهای منتشر شده در مطبوعات را مبنی بر اینکه پیش از شانزدهم آوریل می خواهد به آلمان سفر کند، تکذیب کرد.

رئیس جمهور ترکیه که روی رای "آری" ترکیه ای تبارهای خارج از این کشور در همه پرسی قانون اساسی حساب می کند، اقدام کشورهای اروپایی را در ممنوع کردن ورود چند وزیر ترکیه ای به خاک خود، تلاش این کشورها در جهت بیشتر شدن رای "خیر" به این همه پرسی قلمداد کرده است.

رئیس جمهور ترکیه در بخش دیگری از اظهاراتش، از آمریکا و انگلیس خواست ممنوعیت حمل تبلت و لپ تاپ در کابین هواپیما در برخی از پروازهای چند شرکت هوایی را هر چه زودتر لغو کنند.

اردوغان گفت: امیدوارم این کشورها، آمریکا و انگلیس، در این تصمیم تجدید نظر و آن را هر چه زودتر لغو کنند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوغان: ترکیه روابط سیاسی خود را با اروپا بازنگری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..