تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاست خارجی ترکیه در باتلاق اردوغان

سرویس جهان مشرق پروفسور باسکین اوران استاد برجسته دانشگاه و متخصص مسائل سیاسی ترکیه در مطلبی ضمن انتقاد از سیاست‌های اردوغان ، اعلام کرد: «رجب طیب اردوغان به بن‌بست رسیده است، او دیگر سیاست مشخصی ندارد و کاملاً مذبذب است.»

این اندیشمند برجسته در ادامه با اشاره به عملکرد اردوغان او را عامل اصلی بحران در ترکیه خوانده و تأکید کرد که اردوغان باسیاست‌های خود ترکیه را با چالش‌های فراوانی روبرو ساخته است. اوران با اشاره به مشکلات  پیش روی ترکیه  گفت: « در  هیچ دوره‌ای به‌مانند دوره اردوغان سیاست خارجی ترک‌ها در باتلاق گیر نکرده بود.»

لازم به ذکر است که از زمان درگیری ترکیه با اروپا سیاست خارجی این کشور با بحران‌های رو به رشدی مواجه بوده است و تاکنون نتوانسته آن‌ها را حل کند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاست خارجی ترکیه در باتلاق اردوغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..