تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتاب مزین به تقریظ رهبر انقلاب شنیدنی شد

امین نادری، مدیر بخش سوره مهر الکترونیک، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به برنامه‌های این واحد برای سال 96، از تولید عناوین جدید کتاب گویا خبر داد و گفت: کتاب گویای «وقتی مهتاب گم شد»، نوشته حمید حسام که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری است با همکاری رادیو‌ نمایش تولید شده است. این اثر با صدای جواد پیشگر، از گویندگان این رادیو تولید شده و قرار است برای نخستین‌بار در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه شود.

وی همچنین از تولید هفت عنوان کتاب گویا در حوزه ادبیات کودک و نوجوان خبر داد و افزود: این عناوین از مجموعه قصه نمایش کودکان ویژه کودکان و نوجوانان تولید شده است. این آثار به صورت نمایشنامه صوتی است و برای اولین‌بار در سوره مهر انجام شده است.

نادری همچنین از عرضه کتاب‌های مزین به تقریظ مقام معظم رهبری در قالب واقعیت افزوده خبر داد و گفت: کتاب‌های «دختر شینا»، «وقتی مهتاب گم شد» و «گلستان یازدهم» در این قالب تولید خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتاب مزین به تقریظ رهبر انقلاب شنیدنی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..