تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه فدراسیون جانبازان و معلولین در سال 96

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جانبازان و معلولین در سال جدید برنامه های زیادی را در تقویم سالانه خود قرار داده است که در اینجا به مهمترین رویدادهای فدراسیون شطرنج در سال 96 می پردازیم.  
مهمترین رویداد هایی که جانبازان و معلولین در سال 96 پیش رو دارد به شرح زیر است:

در اردیبهشت ماه سال 96 سرفیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین که با نظارت IPC برگزار می شود، به ایران سفر می کند.  

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان که موفق به کسب سهمیه رقابت های جهانی شد در خردادماه عازم مسابقات جهانی در کانادا خواهد بود.

تیم ملی والیبال نشسته مردان و زنان در خردادماه در رقابت های جهانی چین شرکت می کند.

سال جدید، سالی پرکار برای ورزش جانبازان و معلولین خواهد بود و مقدمات حضور در بازی های پاراآسیایی اندونزی، رقابت ها والیبال نشسته در چین، مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان در کانادا و نیز دیگرمسابقات جهانی، بین المللی و آسیایی پیش بینی شده تا افتخار آفرینان جانباز و معلول بار دیگر با حضور در این میادین پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه فدراسیون جانبازان و معلولین در سال 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..