تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی دستگاه نوبت‌دهی بدون سیم با هزینه‌ای پایین‌تر از نمونه خارجی آن در کشور

شیخ الاسلامی مدیر عامل یک شرکت فناور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به طراحی دستگاه نوبت دهی وایرلس گفت: دستگاه‌هایی که به وسیله نخبگان جوان دانشگاهی این شرکت درست شده است یک سیستم نوبت دهی بی‌سیم است که خوشبختانه این دستگاه بومی بوده و مشابه خارجی ندارد.

وی بیان کرد: دستگاه نوبت دهی بی‌سیم اصلا نیازی به سیم کسی ندارد و هزینه تمام شده نسبت به دستگاههای مشابه خارجی ارزانتر بوده وصرفه جویی  ارزی زیادی برای کشور به همراه دارد و ساخت این دستگاه یک کار اساسی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

شیخ‌الاسلامی گفت: دستگاه نوبت دهی بی‌سیم به پریز نیازی ندارد و خوشبختانه تا امروز ادارات و ارگانهای زیادی سفارش خرید این دستگاه را به این شرکت دانش بینان داده‌اند.

وی تاکید کرد: این شرکت به تازگی دانش بنیان شده و در حدود بیش از 30 نفر از فارغ‌التحصیلان نخبه سراسر کشور را در خود مشغول به کار کرده است و با طراحی این ستگاه زمینه کارآفرینی در بین جوانان نخبه دانشگاهی ایجاد شده است.

شیخ‌الاسلامی تصریح کرد: طراحی این دستگاه نزدیک به دو سال تحقیقات و پژوهش به طول انجامید و در حال حاضر این دستگاه توانسته است بازارهای هدف داخلی را کسب کند.

وی یاد آور شد: وزارت ارتباطات در تهیه یکسری ماژول از ما حمایت کرده است و از مسئولان ذیربط درخواست می‌کنم تا از نخبه‌های صاحب ایده حمایت همه جانبه مالی و کاری انجام دهد.

شیخ‌الاسلامی گفت: برنامه این شرکت فناور کشب بازارهای بین‌المللی به خصوص کشورهای منطقه است تا بتوانیم ارز آوری خوبی را نصیب کشورمان کنیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی دستگاه نوبت‌دهی بدون سیم با هزینه‌ای پایین‌تر از نمونه خارجی آن در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..