تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خورده شدن موهای خبرنگار توسط شتر در هنگام پخش زنده

شتر در برنامه زنده شتر خوردن موی خبرنگار جویدن مو اتفاق عجیب

برخی اوقات در برنامه های زنده اتفاقاتی عجیب و غیر قابلیش بینی رخ می دهد که مخاطب نیز به صورت زنده آن را مشاهده می کند،در حین اجرای یک برنامه زنده توسط یک خبرنگار آمریکایی به ناگاه شتری اقدام به جویدن موهای بلند خانم خبرنگار نمود.رسانه‌های رسمی آمریکا اعلام کردند که یک خبرنگار حین اجرای برنامه‌اش با شتری مواجه شد که موهای او را به دهان گرفته و مشغول خوردن آنها بود. این خبرنگار که برای تلویزیون محلی ایالت «ویرجینیا» کار می‌کند در مصاحبه‌ای با شبکه خبری NBC12 خاطرنشان کرد: درحال فیلمبرداری و اجرای زنده در منطقه «ریچموند» بودیم که ناگهان احساس کردم شتری که در آخور قرار داشت موهای من را به دهان گرفته و مشغول خوردن آنهاست.
این زن جوان در ادامه افزود: پس از آن که این شتر موهایم را به دهان گرفت، فیلمبردار دست از کار کشید و به من کمک کرد تا موهایم را از دهان این حیوان بیرون بکشم. البته هنوز به این مساله پی نبردم که چرا این شتر موهایم را به دهان گرفته بود.

منبع/آخرین خبر

ارسال شده در 4 فروردین 1396 توسط آقای توکلی با موضوع اخبار پزشکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خورده شدن موهای خبرنگار توسط شتر در هنگام پخش زنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..