تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنز کلاس E وارد بازار شد +تصاویر

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت خودرو سازی بنز اولین نمونه‌های مدل 2017 کلاس E خود را راهی بازار کرد. این خوردو همانند نسل‌های قبلی خود از کاپوت کشیده، خط سقف پایین و چهره‌ای خشمگین بهرهمند است. از مشخصات فنی این خودرو می‌توان به  پیشرانه‌ی جدید 4 سیلندر 2 لیتری توربو، 241 اسب بخار قدرت، گیربکسی 9 سرعته و اتوماتیک، 3 تنظیم تعلیق اشاره کرد.  بنز کلاس E وارد بازار شد +تصاویر بنز کلاس E وارد بازار شد +تصاویر بنز کلاس E وارد بازار شد +تصاویر

بنا بر عادت تولیدکنندگان بنز این نمونه دارای اتاقی راحت و فوق لوکس است که کمتر منتقدی جسارت نظر در این مورد را به خود می‌دهد. این خودرو با قیمت پایه 52150 دلار برای فروش راهی بازار‌های اروپایی شده است.

بنز کلاس E وارد بازار شد +تصاویر بنز کلاس E وارد بازار شد +تصاویر بنز کلاس E وارد بازار شد +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنز کلاس E وارد بازار شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..