تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای مردمی یمن از دفع تجاوز مزدوران سعودی خبر دادند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پنجشنبه موفق شدند تجاوز مزدوران سعودی را به یک گذرگاه مرزی در عسیر دفع و مزدوران را مجبور به عقب نشینی کنند.

به گزارش خبرگزاری دولتی یمن، متجاوزان سعودی و مزدوران وابسته به این رژیم پنجشنبه تلاش کردند از طریق گذرگاه مرزی علب در عسیر به مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی نفوذ کنند که با مقاومت و ضد حمله این نیروها مواجه و مجبور به عقب نشینی شدند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن با دفع تجاوز مزدوران سعودی، تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

به گفته این منبع یمنی، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین در این عملیات موفق شدند سه تانک و نفربر سعودیها را در ورودی گذرگاه علب هدف قرار دهند و این جنگ افزارها را منهدم و سرنشینان ان را به هلاکت برسانند.

در همین ارتباط ستاد تبلیغات جنگ یمن امروز تصاویری از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه نجران و پاکسازی منطقه کوهستانی علیب در جبهه البقع از وجود متجاوزان سعودی منتشر کرد.

شایان ذکر است در این عملیات که دو روز به طول انجامید ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند ضربات سنگینی به متجاوزان سعودی در کوه های علیب وارد کنند و ضمن به هلاکت رساندن شماری از انها ، تعدادی از مزدوران سعودی را اسیر کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای مردمی یمن از دفع تجاوز مزدوران سعودی خبر دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..