تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور مردم بهترین رکن امنیت کشور

حضور مردم بهترین رکن امنیت کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، آیت الله جوادی املی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گفت :در حالی که دشمن در بیخ گوش کشور ماست اما این نظام اسلامی به برکت خون شهدا ،حضور مردم در صحنه های انقلاب و پاسداری نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی در امنیت کامل به سر می برد.

آیت الله جوادی املی حضور مردم را بهترین رکن امنیت توصیف کرد و افزود: آنچه خیمه این انقلاب را بالا نگه داشته مردم هستند که حضرت امام راحل نیز به برکت وجود حضور مردمی این انقلاب را پایه گذاری کرد.

وی گفت: اگر امروز بخواهیم این مقوله پابر جا بماند باید با مردم صداقت داشته باشیم همانگونه که امام راحل نیز بدور از عوام فریبی و با درستی و صمیمیت توانست مردم را در صحنه های مختلف حفظ کند.

آیت الله جوادی املی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال خاطر نشان کرد : با جیب خالی و بانک های ربوی نمی توان اقتصاد مقاومتی داشت و به تولید و اشتغال رسید.

وی ربا بانک ها را جنگ با خدا اعلام کرد و یاد اور شد بانک ها اگر تسهیلات خود را در جهت ایجاد شغل و تولید سوق دهند واز دادن تحصیلات میلیاردی برای برج سازی خود داری کنند می توان به تولید و اشتغال دست یافت.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور مردم بهترین رکن امنیت کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..