تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا تایید کرد که گوشی‌های هوشمند آن در آمریکا عرضه خواهد شد

در نمایشگاه MWC امسال در ماه گذشته، نوکیا و HMD از چندین گوشی هوشمند اندرویدی رونمایی کردند. یکی از سوال‌های مهم بعد از آشنایی با این دستگاه‌ها، امکان عرضه آن‌ها در آمریکا است. در جواب این سوال باید بگوییم که خوشبختانه این گوشی‌های هوشمند در آمریکا برای خرید عرضه خواهند شد.

این خبر توسط حساب توییتری نوکیا موبایل تایید شده است. هنوز اطلاعی از زمان عرضه، اپراتورهای مخابراتی عرضه کننده آن‌ها و آنلاک بودن آن‌ها در دست نیست ولی انتظار می‌رود که در آینده نزدیک جزئیات بیشتری منتشر شود.

همانطور که می‌دانید این شرکت از نسخه جدید گوشی افسانه‌ای نوکیا 3310 رونمایی کرد ولی این دستگاه در آمریکا عرضه نمی‌شود. در کشورهای توسعه یافته بیشتر افراد خواهان خریداری گوشی‌های هوشمند هستند و همچنین می‌توانند هزینه آن را بپردازند، بنابراین اقدام نوکیا کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌بر 3 دستگاه معرفی شده در نمایشگاه MWC، شایعات حاکی از توسعه دستگاه‌های بیشتر توسط این برند بوده که دو مدل میان‌رده و دو گوشی هوشمند پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون 835 را شامل می‌شود.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا تایید کرد که گوشی‌های هوشمند آن در آمریکا عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..