تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی ارزشمند ژاپن/ امیدهای امارات کاهش یافت

به گزارش ایرنا، این دیدار پنجشنبه شب از گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا به میزبانی امارات برگزار شد و در پایان سامورایی های ژاپن با گل «یویا کوبو» و «یوساکی کانو» به پیروزی دو بر صفر دست یافتند.
شاگردان «خلیل هودزیچ» در تیم ملی ژاپن با کسب این پیروزی ارزشمند جمع امتیازات خود را به عدد 13 رسانده و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند تا همچنان مدعی صعود باشند.
امارات نیز 9 امتیازی باقی ماند و امیدهایش برای راهیابی به جام جهانی فوتبال کاهش یافت.
در دیگر دیدارهای امروز گروه دوم، عراق و استرالیا به تساوی یک بر یک رسیدند و عربستان با سه گل مقابل تایلند به پیروزی دست یافت.
**جدول رده بندی:
1-عربستان / 13 امتیاز و تفاضل گل به اضافه هفت
2-ژاپن / 13 امتیاز و تفاضل گل به اضافه پنج
3-استرالیا / 10 امتیاز
4-امارات / 9 امتیاز
5-عراق / چهار امتیاز
6-تایلند / یک امتیاز
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783** 1701
خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار دهنده:حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی ارزشمند ژاپن/ امیدهای امارات کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..