تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منزل تاریخی قائم مقام فراهانی در مهرآباد اراک بازسازی می شود

محمود زمانی قمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روستای مهرآباد افزود: منزل قائم مقام فراهانی در روستای مهرآباد همانند منزل امیرکبیر فراهانی در روستای هزاوه بازسازی می شود.
وی ادامه داد: قائم مقام فراهانی یکی از شخصیت های بزرگ ملی ایران زمین است که به همه بشیریت، مردم کشور و استان مرکزی تعلق داشته و باید با بازسازی منزل این شخصیت تاریخی زمینه شناسایی هرچه بیشتر آن در سطح جهان و کشور فراهم شود.
استاندار استان مرکزی با یادآوری برخی از مشکلات روستای مهرآباد افزود: بخشی از جاده و کانال کشاورزی این روستا در اعتبارات سال جاری مورد بازبینی قرار گرفته و اعتبار مورد نیاز برای اجرای آنها اختصاص می یابد.
زمانی قمی گقت: همچنین حفر چاه در روستای مهرآباد توسط آب و فاضلاب روستایی مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که به قنات این روستا صدمه وارد نشود، مجوز حفر آن صادر می شود.
روستای مهرآباد در ۱۳ کیلومتری شمال شهر اراک واقع شده است.
این روستا از طرف غرب با روستاهای هزاوه و داین و از طرف شمال با روستای نوازن و از طرف جنوب با روستای مرزیجران همسایه است. 1955/3075/خبرنگار: مهدی عظیمی**انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منزل تاریخی قائم مقام فراهانی در مهرآباد اراک بازسازی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..