تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای پایلوت دولت همراه در استان قزوین

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حامد فتوحی معاون فناوری اطلاعات و امنیت شبکه استانداری قزوین افزود : اجرای این طرح  برای اولین بار در کشور و به صورت پایلوت در استان قزوین است .

وی افزود : اولین گام در این اقدام ارایه خدمات اطلاع رسانی در حوزه گردشگری ،تاریخی و هواشناسی در ایام تعطیلات نوروز برای مسافران خواهد بود.

فتوحی گفت :شهروندان و مسافران  نوروزی می توانند  از طریق سیم کارت های همراه اول، با شماره گیری کد#028*4*از مناطق گردشگری و تاریخی استان اطلاع کسب کنند .

فتوحی بیان کرد : در سال جدید  همه خدماتی که به شهروندان از طریق دولت و یا سایر نهادها به مردم ارایه می شود  از طریق طرح دولت همراه قابل دسترس خواهد بود.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای پایلوت دولت همراه در استان قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..