تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت پنج کودک سوری در حملات خمپاره ای تروریست ها در حلب

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ؛ منابع خبری اعلام کردند تروریست های تکفیری روز پنجشنبه با شلیک خمپاره به مدرسه ای در منطقه حمدانیه حلب دست کم پنج کودک را به شهادت رساندند.

این منابع افزودند مدرسه عبد القادر در محله حمدانیه هدف حمله خمپاره ای گروههای تروریستی قرار گرفت و پنج کودک سوری بر اثر این حمله شهید و چهار تن دیگر زخمی شدند.

در ماههای اخیر گروههای تروریستی مستقر در اطراف شهر حلب با حملات خمپاره ای و موشکی به محله های غیرنظامی این شهر تعداد زیادی از شهروندان سوری را شهید و یا زخمی و خسارات زیادی به اموال مردم وارد کرده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت پنج کودک سوری در حملات خمپاره ای تروریست ها در حلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..