تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی اورژانس به 1500مجروح تصادفات در خراسان رضوی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،دکتر رضا وفایی نژاد با بیان اینکه امدادرسانی به این مجروحان در قالب طرح امداد نوروزی خراسان رضوی از 25 اسفند گذشته تا روز سوم فروردین جاری صورت گرفته است، افزود: کل ماموریتهای اورژانس 115 طی این مدت حدود هفت هزار مورد بود که هزار و 400 مورد آن مرتبط با سوانح رانندگی است و بقیه امدادرسانی به سایر حوادث و بیماریها را شامل می شود.

وی گفت: در این مدت 250 نفر از مجروحان تصادفات جاده ای در محل حادثه توسط تکنسینهای اورژانس 115 درمان شدند و بقیه توسط آمبولانسهای اورژانس به بیمارستانهای سطح استان خراسان رضوی انتقال یافته اند.

مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: 30 درصد ماموریتهای اورژانس 115 مرتبط با تصادفات جاده ای طی ایام تعطیلات نوروز و بقیه مربوط به حوادث داخل شهری بوده است.

او ادامه داد: ماموریتهای اورژانس 115 در خراسان رضوی طی ایام تعطیلات نوروزی تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش دارد.

گفتنی است طرح امداد نوروزی اورژانس 115 خراسان رضوی با همکاری شش دانشگاه علوم پزشکی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سطح این استان تا 15 فروردین امسال ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی اورژانس به 1500مجروح تصادفات در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..