تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان ملل خواستار تغییراتی در بندهای مذاکرات سوریه در «ژنو 5» شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل متحد پیشنهاد داد بندهای مذاکرات ژنو 5 به دو بخش تقسیم شود.

بنا بر اعلام شبکه تلویزیونی المیادین، فرستاده سازمان ملل در امور یوریه پیشنهاد داد 4 بند اعلام شده در مذاکرات ژنو 4 به دو بند تقسیم شود و موضوع‌های چهارگانه در دو بخش مندرج شوند.

بر اساس  توافقی که در ژنو 4 بین طرف‌های سوری به عمل آمد، قرار شد در ژنو 5، موضوع‌های چهارگانه، دولت، مقابله با تروریسم، قانون اساسی و انتخابات ریاست جمهوری مطابق جدول زمانی مشخص شده بررسی شود.

امروز پنجشنبه، مذاکرات ژنو 5 بین طرف‌های سوری آغاز شد و به گفته رسانه‌ها تحولات میدانی بیشترین تأثیر را بر فضای این دور از مذاکرات دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/ESCK5S اخبار مرتبط آغاز پنجمین دور مذاکرات ژنو درباره سوریه96/01/03 - 15:27



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان ملل خواستار تغییراتی در بندهای مذاکرات سوریه در «ژنو 5» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..