تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش‌های شبانه در استان کرمانشاه شدت می‌یابد

محمد خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر در جو منطقه از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده به تناوب شاهد بارندگی چشمگیر و گسترده در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود. 

وی عنوان کرد: شرایط ناپایدار طی امروز تا اواسط وقت فردا به ویژه در نیمه‌های جنوبی و غربی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود. خسروی گفت: بارش که در برخی نقاط با رگبار تگرگ نیز همراه می‌شود علاوه بر آبگرفتگی معابر و رواناب ممکن است سبب سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیلها به ویژه در مناطق یاد شده شود.

وی افزود: بارش در ارتفاعات، گردنه‌ها، نواحی سردسیر و برخی مناطق معتدل به شکل برف نیز مشاهده می‌شود و احتمال اینکه طی ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا و در نواحی مرزی هوا نسبتاً غبارآلود شود چندان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش‌های شبانه در استان کرمانشاه شدت می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..