تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




216 داوطلب انتخابات شوراهای استان سمنان در روز چهارم نام نویسی کردند

سعید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به آخرین آمار نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این استان اظهار داشت: امروز نیز 216 نفر از داوطلبان حضور در این انتخابات موفق به نام‌نویسی شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: این تعداد شامل 18 زن و 198 مرد است که با حضور در ستادهای انتخابات در شهرستان‌های هشت‌گانه استان سمنان موفق به نام‌نویسی شدند.

وی عنوان کرد: در پایان چهارمین روز از مهلت ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون 613 نفر موفق به حضور در ستادهای انتخابات این استان و نام‌نویسی خود شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به آمار تفکیکی جنسیتی این داوطلبان نام‌نویسی شده تصریح کرد: این تعداد شامل 570 مرد و 43 زن است.

متقی با اشاره به نحوه ارسال پرونده‌های این داوطلبان به مراجع چهارگانه تصریح کرد: پرونده افراد نام‌نویسی شده برای این انتخابات به‌صورت روزانه برای استعلام‌های لازم به مراجع چهارگانه ارسال می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «216 داوطلب انتخابات شوراهای استان سمنان در روز چهارم نام نویسی کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..