تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پنتاگون: نیروهای آمریکایی بعد از شکست داعش، در عراق باقی می‌مانند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الفرات نیوز، جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا و ژنرال ژوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفتند که نیروهای آمریکایی باید بعد از شکست داعش در عراق باقی بمانند تا از بازگشت مجدد این گروه تروریستی جلوگیری کنند.

ماتیس طی سخنانی در کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت: خروج از عراق همانند کاری که آمریکا در سال 2011 میلادی کرد، اشتباه خواهد بود.

وی افزود که هزینه حضور نیروهای آمریکایی در عراق را نباید شهروندان آمریکایی پرداخت کنند.

ماتیس تأکید کرد: هیچ دلیلی برای خروج مجدد از عراق نمی‌بینم.

از سوی دیگر ژنرال دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت که نیروهای امنیتی عراق نیازمند حمایت نیروهای آمریکایی هستند و عراق برای بازسازی به کمک آمریکا احتیاج دارد.

دولتمردان عراق بارها تأکید کرده‌اند که برای مبارزه با تروریسم نیاز به حضور نیروهای نظامی بیگانه ندارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پنتاگون: نیروهای آمریکایی بعد از شکست داعش، در عراق باقی می‌مانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..