تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مارین لوپن» به روسیه سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، «لئونید اسلوتسکی» رئیس کمیته بین الملل دومای روسیه اعلام کرد که قرار است «مارین لوپن» سیاستمدار فرانسوی و رهبر جبهه ملی فرانسه، در چارچوب همکاری های سیاسی بین نمایندگان دومای روسیه با فرانسه، ۲۴ مارس، از روسیه بازدید کند.

اسلوتسکی گفت: مارین لوپن رهبر حزب جبهه ملی فرانسه و کاندیدای ریاست جمهوری فرانسه، به دعوت کمیته بین الملل دومای روسیه، در راستای همکاری های پارلمانی به روسیه می آید.

به اعتقاد وی این سفر برای همگرایی بیشتر بین دو کشور در زمینه همکاری های سیاسی است.

وی در ادامه افزود که مارین لوپن در نشست کمیته بین الملل دوما شرکت خواهد کرد و همچنین قرار است با روسای دوما دیدار داشته باشد.

همچنین برنامه ریزی شده است که در این دیدارها در خصوص مشکلات بین المللی علی الخصوص تروریسم و همکاری های بین روسیه و فرانسه بحث و تبادل نظر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مارین لوپن» به روسیه سفر می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..