تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت هواپیماهای الکتریکی برای انجام پروازهای کوتاه

ساخت هواپیماهای الکتریکی برای انجام پروازهای کوتاه

یک استارتاپ موسوم به Wright Electric که در زمینه ساخت هواپیما فعالیت می کند، تصمیم گرفته تا در ده یا شاید بیست سال آینده، هواپیماهایی بسازد که مسافران پروازهای کوتاه تر بتوانند به کمک آن به مقصدشان سفر کنند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

در واقع سوخت لازم برای این نوع هواپیماها نیروی برق خواهد بود و از آنجایی که تکنولوژی ساخت باتری های مورد نیاز برای این منظور هنوز وجود ندارد، این احتمال وجود دارد که حدود 10 الی 20 سال زمان نیاز باشد تا چنی هواپیماهایی ساخته شوند و بتوانند مسافران را بین مسافت های نزدیک، همچون لندن تا پاریس، جا به جا کنند.

ایده این استارتاپ که در ماساچوست واقع شده و تنها یکسال از راه اندازی اش می گذرد، در واقع توسعه هواپیمایی است که نیازی به سوخت فسیلی نداشته باشد و ظرفیت آن 150 مسافر باشد. آن ها این ایده را در روز دموی Y Combinator در سیلیکون ولی که به معرفی ایده های استارتاپ ها اختصاص دارد، ارایه دادند.

استارتاپ مذکور هم چنین توضیح داده که اگر این هواپیما ساخته شود، احتمالاً شرکت های هواپیمایی بزرگی چون EasyJet در انگلستان هم با آن همکاری هایی آغاز خواهند کرد و برخی پروازها را به کمک هواپیماهای الکتریکی که با بودجه آن ها ساخته شده انجام خواهند داد.

Wright Electric هم چنین اعلام کرده که 30 درصد پروازها مسافتی کمتر از 300 مایل را طی می کنند که این عدد برای کانسپت هواپیمایی که با باتری کار می کند مناسب است.

ظاهر هواپیماهای الکتریکی قرار نیست نسبت به هواپیماهای کنونی چندان متفاوت باشد و قطعات مورد نیاز برای پروژه اکثراً تا کنون ساخته شده اند و پیشرفت های لازم را داشته اند. تنها موضوع مهم باتری با ظرفیت مورد نیاز است که احتمالاً بین 10 تا 20 سال آینده آن هم در دسترس خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت هواپیماهای الکتریکی برای انجام پروازهای کوتاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..