تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت پول رایج بازی Mass Effect: Andromeda در فروشگاه‌های مجازی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن مشخص شد

قیمت پول رایج بازی Mass Effect: Andromeda در فروشگاه‌های مجازی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن مشخص شد

در بخش چندنفره بازی Mass Effect: Andromeda، بازیکنان می‌توانند با استفاده از پول رایج در بازی خرید‌های درون برنامه‌ای انجام دهند. حال با انتشار این بازی مورد انتظار، قیمت خرید پوینت‌ها که همان ارز درون بازی هستند نیز مشخص شد. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بالاخره بازی مورد انتظار کمپانی بایوور از فرنچایز محبوب Mass Effect روانه بازار شد و در این بازی همانند بسیاری از بازی‌های تراز اول دیگر شما می‌توانید برای بخش چندنفره خرید‌های درون بازی انجام دهید. با انتشار بازی، قیمت ارز رایج در بازی که پوینت نام دارند نیز در فروشگاه‌های مجازی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن مشخص شد.

 

در بازی شما با خرج کردن پوینت‌ها می‌توانید بسته‌های جدیدی برای بخش چندنفره بخرید. البته این بسته‌ها در طول بازی نیز قابل دستیابی هستند و خریدهای درون بازی تنها دسترسی بهاین بسته‌ها که شامل آیتم‌های متنوع هستند را برای بازیکن سریع‌تر خواهد کرد.

 

پوینت‌های بازی Mass Effect: Andromeda در مجموعه‌های مختلفی به فروش می‌رسد که از ۵ دلار آغاز شده و تا ۱۰۰ دلار ادامه دارند. همچنین مشترکین سرویس EA Access و Origin Access در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پی‌سی برای خرید این بسته‌ها از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار هستند. در ادامه بسته‌های مختلف پوینت‌ها و قیمت هر یک لیست شده است:

 

۵۰۰ پونت : ۵دلار

۱۰۵۰ پوینت: ۱۰دلار

۲۱۵۰ پوینت: ۲۰ دلار

۳۲۵۰ پوینت: ۳۰دلار

۵۷۵۰ پوینت: ۵۰دلار

۱۲۰۰۰ پوینت: ۱۰۰دلار


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت پول رایج بازی Mass Effect: Andromeda در فروشگاه‌های مجازی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..