تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ برای افرادی که گلکسی اس 8 را پیش از عرضه آن سفارش می دهند، هدایایی در نظر گرفته است

سامسونگ برای افرادی که گلکسی اس 8 را پیش از عرضه آن سفارش می دهند، هدایایی در نظر گرفته است

سامسونگ قصد دارد پیش از عرضه رسمی پرچم داران امسالش، فعالیت های مربوط به بازاریابی اش را بیش از گذشته کند تا گلکسی اس 8 هرچه بیش تر در مرکز توجه علاقه مندان به فناوری و اسمارت فون ها قرار بگیرد. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

این اتفاق قرار است نه تنها در کره جنوبی، بلکه در آمریکا هم رخ دهد و تبلیغات گسترده ای برای گلکسی اس 8 در سراسر این کشور صورت بگیرد. ظاهراً حدود 4 هزار فروشگاه خرده فروشی در سراسر ایالات متحده به مشتریان این امکان را خواهند داد تا با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس کار کنند و در صورت تمایل آن ها را خریداری کنند. البته در طرح جدید سامسونگ، افرادی که گلکسی اس 8 را پیش از عرضه رسمی آن، سفارش می دهند می توانند بیشترین سود را ببرند؛ چرا که قرار است هدایایی به آن ها داده شود که قطعاً جذابیت گلکسی اس 8 را برای کاربر چند برابر خواهد کرد.

بد نیست بدانید که سال گذشته سامسونگ چنین اقدامی را برای نوت 7 خود نیز انجام داده بود و افرادی که این محصول را پیش سفارش داده بودند در کنار فبلت سامسونگ، محصولاتی همچون هدست واقعیت مجازی Gear VR و کارت های میکرو اس دی مجانی نیز دریافت می کردند. البته این هدایا جدا از امتیازات مربوط به هر اپراتور بود؛ چرا که اپراتورهایی مانند تی موبایل نیز در کنار گوشی هدایایی چون اشتراک یکساله نتفلیکس را به خریداران ارایه می دادند.

امسال به نظر می رسد خریداران آمریکایی گلکسی اس 8، حداقل یک هدست Gear VR جدید و یک گیفت کارت 100 دلاری دریافت کنند.

پیش فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از 7 آوریل آغاز خواهد شد و تا 10 روز ادامه خواهد داشت. زمان تحویل سفارشات توسط سامسونگ نیز از 18 آوریل اعلام شده است. پرچم داران جدید این شرکت کره ای قرار است از 21 آوریل به صورت عمومی در بازارهای مختلف جهان عرضه شوند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ برای افرادی که گلکسی اس 8 را پیش از عرضه آن سفارش می دهند، هدایایی در نظر گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..