تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی خودرو سمند حادثه ساز شد

واژگونی خودرو سمند حادثه ساز شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، فکوری رییس جمعیت هلال احمر گفت :واژگونی خودرو سمند در محور چناران به قوچان کیلومتر ۲۰ اتفاق افتاد که منجر به مصدومیت ۲ نفر و یک نفر فوتی شفکوری

وی افزود: عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید کلاهدوز  به محل حادثه اعزام شدند که قبل از آنها از ۵ نفر سرنشین خودرو ۲ نفر مصدوم جهت ادامه درمان توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان چناران انتقال داده شدند و یک نفر در محل حادثه فوت کرد .

انتهای پیام//ح.خ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی خودرو سمند حادثه ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..