تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال آب گرفتگی معابر بر اثر بارش ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  آمده است: هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره احتمال آب گرفتگی بر اثر بارش بارش به شکل رگبار توام با رعد وبرق و در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد به نسبت شدید تا شدید از نواحی غربی خراسان رضوی آغاز شده است و تا اواسط هفته آتی بطور متناوب در اغلب نقاط استان ادامه خواهد داشت .

بر اساس مدل های هواشناسی بیشترین حجم بارش ها با احتمال آبگرفتگی طی امشب تا عصر روز شنبه پنجم فروردین در نیمه شمالی و غربی خراسان رضوی رخ می دهد. در نواحی سردسیر نیز بارشها به صورت باران و برف خواهد بود.

بنابر اطلاعیه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از عصر شنبه هفته آتی نیز با تقویت شاخه جنوبی این سامانه جوی انتظار می رود بر حجم بارش ها در نیمه جنوبی، جنوب شرق و نیز نوار شرقی خراسان رضوی افزوده شود. به همین سبب در فاصله زمانی شنبه تا دوشنبه در مناطق مختلف استان احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها وجود دارد.

بر اساس این  گزارش، در شهرستان مشهد نیز طبق پیش بینیها از اوایل روز جمعه تا عصر شنبه آتی با توجه به حجم بارش ها احتمال آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست. با فعالیت این سامانه جوی در نواحی سردسیر بارش باران و برف، وزش باد شدید، لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید وجود دارد.

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال آب گرفتگی معابر بر اثر بارش ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..