تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان نیر رتبه دوم پرتردد ترین محور مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی و حضور در ساختمان راهور شهرستان از رتبه دوم بیشترین تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان در سطح استان اردبیل خبرداد و افزود: از ساعت صفر 25 اسفند 95 تا ساعت 24 دوم فروردین 96 تعداد خودروی ورودی به شهرستان نیر 36هزار خودرو و خروج از شهرستان تعداد 24هزار خودرو به ثبت رسیده است.

وی افزود: روز اوج تردد اول فروردین  96 بود که بابیش از 9 هزار و 500 تردد بعد از محور اردبیل به آستارا در بین مبادی ورودی و خروجی رتبه دوم بیشترین تردد را محور نیر به سراب به خود اختصاص داده است.

احمدی در ادامه از منفی بودن تصادفات داخل شهر نیر هم خبرداد و افزود: از زمان آغاز ابتدای طرح نوروزی که از 25 اسفند آغاز شده تاکنون خوشبختانه با تلاش ماموران راهور شهرستان نیر درصد تصادفات داخل شهرمنفی است.

وی در ادامه افزود: این طرح تا  15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان نیر رتبه دوم پرتردد ترین محور مواصلاتی استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..